18 nov. 2015

Amasten - rapport fredag.




"The squeeze" i bollingerbanden, har tidigare föregått uppgång 2 ggr de senaste 6 månaderna. Vi passerar idag den viktiga psykologiska nivån 3 kr och jag är övertygad om att det har att göra med att Amasten rapporterar på fredag 20 november. 

Substansvärdet var vid förra rapporten 3,78 och det egna kapitalet 3,57. 

Har svårt att tänka mig att det skulle ha minskat - snarare har säkert substansvärdet ökat - kanske uppemot 4 kr. 

Och var någonstans - i Sverige - finns säkrare intäkter än i bostadsbranschen just nu - då människor ska tvingas bo i tältförläggningar. 

Om du tittar i orderdjupet och gjorda affärer så var det min order som var på 12000 aktier. Och jag kan ingenting garantera men du ser ju vad jag själv gjort och att jag tror att sannolikheten är hög för en bra rapport på fredag. Det behövs inte så väldigt många ören här för att det ska bli en skaplig uppgång procentuellt.





Så här såg det ut vid förra kvartalsrapporten:






6 mån, automatiskt uppdaterad, för uppföljning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar